
A vevőszerzés 3 pillére: Ismertség, bizalom, ajánlat – Minden jó marketing ebben a háromban gyökerezik Miért van az, hogy egyes...
A Black Friday nem csak egy átlagos leárazási nap – ez egy egyedi lehetőség, hogy növeld a márkaismertséget, aktivizáld a követőidet, és jelentős forgalmat generálj. Az alábbiakban bemutatok néhány hatékony marketingfogást, amellyel a legtöbbet hozhatod ki ebből az intenzív vásárlási időszakból.
A Black Friday lényege az exkluzivitás: kínálj olyan akciókat, amelyek valóban különlegesek és egyediek. Készíts speciális csomagokat vagy limitált időtartamú akciókat, hogy vásárlóid érezzék, hogy kihagyhatatlan ajánlatot kapnak. Használhatod a „Csak Black Friday-re” feliratokat és vizuális elemeket, hogy még nagyobb sürgetést kelts.
A hűséges ügyfeleid számára különleges előzetes hozzáférést biztosíthatsz a Black Friday ajánlatokhoz. Küldj nekik exkluzív e-maileket vagy SMS-eket, amelyek tartalmazzák a Black Friday akció részleteit, így előnyhöz juttatod őket, és növeled az elköteleződésüket. Az ilyen előzetes promóciók növelhetik az akció iránti várakozást és a vásárlási kedvet.
A Black Friday tökéletes alkalom a közösségi média aktivitás fokozására. Használj vonzó vizuális elemeket, és tervezz időzített posztokat, amelyek fokozatosan felfedik az akciókat, kedvezményeket. Egy jól célzott kampány Instagramon, Facebookon vagy akár TikTokon, ahol érdekes sztorikat és rövid videókat osztasz meg, segíthet, hogy minél több emberhez eljuss.
Az időzítés kulcsfontosságú: a visszaszámlálás hatékony eszköz, amely sürgető érzést kelt. Helyezz el egy visszaszámláló órát a weboldaladon, amely jelzi, mikor indul a Black Friday akció, és frissítsd ezt az órát a különböző akcióidőszakok megjelenítéséhez. Ez a taktika növeli a várakozást és a vásárlói érdeklődést.
Használj e-mail marketinget és push értesítéseket, hogy időben emlékeztesd a vásárlóidat az ajánlatokra. Az e-mailjeid legyenek rövidek, figyelemfelkeltők és tartalmazzanak sürgető kifejezéseket, mint például: „Ne hagyd ki!” vagy „Még 24 óra maradt!”. Az előre elkészített ütemezett e-mailek segítenek abban, hogy a vásárlók ne felejtsék el a Black Friday ajánlataidat.
Hozz létre egy különleges, Black Friday-re optimalizált landing oldalt, ahol könnyedén böngészhetők az akciós termékek, és egyértelműen kiemelhetők az egyes kedvezmények. Ez az oldal biztosítja a gyors konverziót, mivel a látogatók egy helyen találják meg az összes akciót, így nem vesztegetnek időt a keresgélésre.
Nézd meg, hogy melyik az a 10 marketing eszköz, amelyek alkalmazásával biztosan meg tudod duplázni a bevételed!
Ne aggódj, én már kidolgoztam és kipróbáltam ezeket, neked csak alkalmaznod kell a tanultakat!
Az influencerek segítségével szélesebb körhöz juttathatod el az üzenetedet. Válassz olyan influencereket, akik a célközönséged körében népszerűek, és kérd meg őket, hogy hirdessék az akcióidat. Az ő követőik jobban megbíznak az ajánlásaikban, így ez a fajta kampány hatékonyan növelheti az elérést és a konverziót.
A FOMO stratégia lényege, hogy a vásárlók attól félnek, hogy lemaradnak egy nagyszerű ajánlatról. Használj olyan szavakat, mint „Limitált készlet”, „Csak ma elérhető” vagy „Ne hagyd ki ezt az esélyt”, hogy fokozd az érdeklődést és sürgessék a vásárlást.
A fenti marketing ötletek bevezetése hozzájárulhat, hogy maximálisan kihasználhasd a Black Friday időszakát, és új vásárlókat érj el, valamint növeld az elkötelezett ügyfelek számát. Ne feledd: az élmény és a sürgetés megteremtése ugyanolyan fontos, mint a kedvezmény mértéke!
A vevőszerzés 3 pillére: Ismertség, bizalom, ajánlat – Minden jó marketing ebben a háromban gyökerezik Miért van az, hogy egyes...
Ha nem kommunikálsz tudatosan, mások mesélnek rólad Ma délelőtt séta közben jöttem rá, hogy… …hányszor hagyjuk csendben elveszni a legértékesebb...
„Hirdetsz? Akkor lemaradsz.” – Az 5 online marketing stratégia 2025-ben, ami tényleg elad Miközben mindenki hirdetésekre költi a fél vagyonát,...
Lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
10 Pontos Marketing Ellenőrzőlista, amely segítségével jelentősen növelni tudod a bevételed.
© 2023 Minden jog fenntartva. TT Marketing Stúdió I Adatkezelési Szabályzat