Képzeld el, milyen lenne, ha reggel mire felébredsz 5, 10 vagy akár 100 új megrendelésed lenne.
Képzeld el, milyen lenne, ha a weboldaladat napi több ezer ember látogatná és iratkozna fel a hírleveledre.
Képzeld el, milyen lenne, ha olyan követőid lennének, akik örömmel próbálják ki az új termékeidet vagy szolgáltatásaidat, mert bíznak benned.
Mindig büszkék vagyunk arra, amikor ügyfeleink sikereket érnek el. Meg is osztunk ezek közül néhányat.
Bevallom, hogy nem vagyok az a kreatív típus, és bár volt Facebook oldalam, inkább nyűg volt a posztolás. Tamásék teljesen átvették a Facebook üzleti oldalunk kezelését, és teljesen önállóan készítik azóta is a releváns posztokat nekünk. A követő bázisunk pedig nő. A legjobb, hogy teljesen rájuk tudok bízni mindent.
Számomra az volt a meglepő, hogy ők mindig felvették a telefont. Még este tízkor is vagy vasárnap délután. Azért dolgozok még most is velük, mert olyan gyorsan reagálnak a kérdéseimre, mintha a szomszéd szobában ülnének. Úgy érzem, nem egy sablon megoldást kapok tőlük, hanem személyre szabott dolgokat.
Őszintén megmondom, hogy én nem értek a marketinghez, nem is szeretnék posztokat gyártani, mert nem ebben vagyok jó. Ők viszont mindig kreatív ötletekkel jönnek, és működik a dolog. Jó, hogy nem azon kell még nekem is gondolkozni, hogy milyen képeket posztoljak, vagy milyen landing oldalt készítsek.
Tamás nagyon segítőkész volt. Átbeszéltük a weboldal elkészítését, és pár napon belül már meg is tudtam nézni az addig elkészült aloldalakat. Jó volt, hogy bármikor hívtam, mindig el tudtam érni, így nagyon gyorsan tudtunk haladni. Azt is értékeltem, hogy az iránymutatásom alapján nagyon jó szövegeket tudtak írni, és szép képeket találtak.
Azért, mert ezek önmagukban nem sokat érnek. Fontos az, hogy legyen egy marketing stratégiád, hogy a megfelelő online platformokat használd, amelyek kiegészítik egymást. Fontos az, hogy a látogatókat először elkötelezett követőkké változtasd, akik a hasznos tartalom miatt figyelnek rád. Ezután történhet csak a termékek vagy szolgáltatások eladása.
Fontos az, hogy kialakíts egy útvonalat, amin a potenciális vásárlók végig haladhatnak azzal a végcéllal, hogy vásároljanak tőled. Egy különálló hirdetésre vagy egy blog bejegyzésre még nem fognak reagálni. Egy eladási tölcsért kell felépítened az online csatornák segítségével. A szakirodalom azt mondja, hogy minimum hétszer találkozunk egy termékkel vagy szolgáltatással mielőtt megvesszük azt.
Példa:
Úgy, hogy folyamatosan figyeled az értékesítési statisztikáidat: mennyi terméket vagy szolgáltatást értékesítesz. Ha ez a szám kielégítő, akkor jól csinálod az online marketinget. Amennyiben nem jönnek a vásárlók, akkor meg kell vizsgálnod, hogy mit kell változtatnod, illetve erősítened.
Ez a tévhit nagyrészt azon alapul, hogy a nagyvállalatoknak több pénzügyi erőforrása van kiépíteni online jelenlétük elemeit, a weboldaltól a hirdetésekig.
Ez azonban nem igaz. Mára már egyre több olyan online eszköz elérhető, amelyekkel kisebb költségvetéssel is elindulhatunk. Természetesen előnnyel indul az, aki több pénzt tud fordítani a marketingre már az elejétől fogva. A stratégia és a hozzáértő tevékenység viszont sokkal fontosabb, mint a ráfordított összeg. Ha nem tudjuk, mit csinálunk, milliók folyhatnak ki a kezünk közül. Míg ha kellő szakértelemmel fektetünk be, az többszörösen megtérül.
Ráadásul a KKV-k sokkal rugalmasabban tudnak igazodni az online világ meglehetősen gyors változásaihoz, így kiaknázva a lehetőségeket, versenyelőnyt szerezhetnek a nagyvállalatokkal szemben.
Küldd be a kitöltött formanyomtatványt, és mi 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
Kereshetsz bennünket az alábbi elérhetőségek bármelyikén is.
Lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Töltsd le ingyenes e-könyvünket, amelyben 99 kérdést válaszolunk meg vezetőknek az online marketingről.
© 2023 Minden jog fenntartva. TT Marketing Stúdió I Adatkezelési Szabályzat