
Black Friday – Így használd ki hatékonyan a marketingedben A Black Friday nem csak egy átlagos leárazási nap – ez…
A világ változik, a marketing is!
Emlékszel, amikor a marketing abból állt, hogy kinyomtattál egy szórólapot, és bedobáltad a postaládákba? Nos, azok az idők már rég elmúltak! Manapság, ha nem tartasz lépést a legújabb marketing eszközökkel és stratégiákkal, lemaradsz, miközben a versenytársaid messze előtted járnak. Ha pedig lemaradsz, az nemcsak az álmaidra, de a bevételedre is hatással lesz!
A marketing világa olyan gyorsan fejlődik, mint egy Ferrari sztrádán. Ahhoz, hogy ne maradj le, figyelned kell a legújabb trendekre, stratégiákra és eszközökre. És ha jól csinálod, akkor az ügyfeleid száma, a profitod és talán még az önbecsülésed is növekedni fog! 😉
Miért fontos tartani a tempót?
A technológia folyamatosan fejlődik: Az online eszközök, platformok és marketing módszerek gyakorlatilag évente új szintre lépnek. Ami tavaly működött, lehet, hogy idén már elavultnak számít. Gondolj csak a közösségi médiára! Míg 5 éve a Facebook dominált, ma már az Instagram és a TikTok viszi a prímet bizonyos korosztályoknál.
A versenytársak sem pihennek: Ha nem alkalmazod az új marketing eszközöket, mások fogják! És hidd el, semmi sem bosszantóbb annál, mint látni, hogy a versenytársaid az orrod elől csapnak le új ügyfelekre, mert ők felugrottak a legújabb marketing vonatra.
Az ügyfeleid elvárják: Az ügyfelek egyre okosabbak. Ha nem tudsz nekik újat mutatni, hamarabb elfelejtenek, mint ahogy megjegyzik a jelszavukat. Az új marketing stratégiák nemcsak vonzóbbá teszik vállalkozásodat, hanem egy sokkal profibb benyomást keltenek.
Néhány marketing eszköz, amit érdemes kipróbálnod!
Nézzük meg, milyen eszközök és stratégiák segíthetnek abban, hogy te is több bevételre tegyél szert!
Először is, ha eddig nem próbáltad ki a Google Ads kampányokat, akkor itt az ideje! A Google Ads lehetővé teszi, hogy megjelenj az ügyfelek előtt pontosan akkor, amikor rád keresnek – ami valljuk be, elég nagy előny. Gondolj csak bele: valaki éppen egy „webfejlesztő Budapest” kifejezésre keres, és voilà! Ott vagy az első helyen. Már csak az a dolgod, hogy ügyféllé alakítsd.
👉 Tipp: Kezdd el a Google Ads kulcsszókutatással! Válassz olyan kulcsszavakat, amik tényleg relevánsak a vállalkozásod szempontjából. Ez a titkos szósz, ami meghozza a konverziót!
„Ó, az email marketing már elavult!” – hallom, ahogy ezt néha mondják az emberek, de tudod mit? TÉVEDNEK! Az email marketing még mindig az egyik leghatékonyabb eszköz, ha helyesen csinálod. Az emberek még mindig szívesen olvasnak releváns, jól megírt emaileket – feltéve, hogy nem bombázod őket napi tíz hírlevéllel.
Képzeld el, hogy van egy jól szegmentált email listád, és amikor új terméket vagy szolgáltatást vezetsz be, máris több tucat érdeklődő jelentkezik! Így gyorsabban szerezhetsz ügyfeleket, mint ahogy elkészül a reggeli kávéd.
👉 Tipp: Személyre szabott emailek! Küldj olyan üzeneteket, amelyek pontosan az adott ügyfél érdeklődési körére vannak szabva. Ettől érzik majd, hogy valóban törődsz velük, és nem csak egy tömeges hírlevelet küldesz.
A chatbotokkal nem csak időt takaríthatsz meg, de azonnal választ adhatsz az ügyfeleidnek, még akkor is, ha éppen szombat este 11-kor egy romantikus film közepén vagy. A chatbotok 24/7 válaszolnak az alapvető kérdésekre, ajánlatokat adnak és még rendeléseket is fel tudnak venni. Képzeld el, milyen nagyszerű lenne, ha az ügyfeleid úgy éreznék, hogy mindig elérhető vagy!
👉 Tipp: Állíts be egy egyszerű chatbotot a weboldaladra vagy a Facebook oldaladra, hogy megválaszolja a leggyakoribb kérdéseket (pl. „Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?” vagy „Hogyan tudok időpontot foglalni?”). Ha ez megvan, a chatbot végzi a munka egy részét, míg te a fontosabb ügyekkel foglalkozol.
Nézd meg, hogy melyik az a 10 marketing eszköz, amelyek alkalmazásával biztosan meg tudod duplázni a bevételed!
Ne aggódj, én már kidolgoztam és kipróbáltam ezeket, neked csak alkalmaznod kell a tanultakat!
Valaha is előfordult veled, hogy ellátogattál egy weboldalra, megnéztél egy terméket, aztán órákon belül újra és újra azzal a termékkel találkoztál a Facebook vagy Instagram hírfolyamodban? Nos, gratulálok, éppen egy remarketing kampány célpontja voltál! És tudod mit? Ez a technika őrülten hatékony. A látogatókat visszacsábítja, és az impulzív vásárlást ösztönzi!
👉 Tipp: Állítsd be a Facebook pixel-t a weboldaladon, hogy lásd, kik jártak ott. Majd használd ezt az információt remarketing kampányok indítására. Így nem kell lemondanod azokról, akik egyszer már érdeklődést mutattak, de még nem vásároltak.
Nincs idő hátradőlni!
Ahhoz, hogy sikeres legyél és növeld a bevételeidet, fontos, hogy mindig naprakész legyél a marketing újdonságokkal kapcsolatban. Ezek az eszközök és stratégiák segítenek abban, hogy megnyerd a versenyt a piacodon, és ne csak túlélj, hanem igazán sikeres légy.
Szóval, mi a következő lépés? Ülj le, nézd meg a vállalkozásodat, és kezdd el alkalmazni ezeket a marketing technikákat. Az ügyfeleid hálásak lesznek – és te is, amikor látod a bevételed növekedését! 😄
Több ügyfélre és bevételre vágysz? Nézd meg a DUPLÁZD MEG A BEVÉTELED Programot, hogy még az idén te is a valaha volt legnagyobb bevételt érd el a cégedben!
#MarketingSiker #GoogleAds #EmailMarketing #Chatbot #Remarketing
Black Friday – Így használd ki hatékonyan a marketingedben A Black Friday nem csak egy átlagos leárazási nap – ez…
Tarts lépést a marketinggel: Így hozhatsz ki többet a vállalkozásodból! A világ változik, a marketing is! Emlékszel, amikor a marketing…
Legfontosabb marketing trendek 2024-ben A marketing világa folyamatosan változik, és azok a cégek, amelyek naprakészek maradnak a legújabb trendekkel kapcsolatban,…
Lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
10 Pontos Marketing Ellenőrzőlista, amely segítségével jelentősen növelni tudod a bevételed.
© 2023 Minden jog fenntartva. TT Marketing Stúdió I Adatkezelési Szabályzat