Telefon

+36 30 619 7748

Email

info@ttmarketingstudio.hu

Terméktölcsér - avagy így adj el sikeresen az ügyfeleidnek

Az előző cikkben bemutatam nektek a marketing tölcsér lényegét. Ha lemaradtál róla, akkor először olvasd el azt a bejegyzést itt! 

A mai bejegyzésben bemutatom nektek, hogy hogyan igazítsd a termékeidet a marketing tölcsérhez. Az biztos, hogy nem ronthatsz ajtóstól a házba, és nem ajánlhatod a legdrágább termékedet az érdeklődőknek elsőre, hiszen még azt sem tudják ki vagy. Először bizalmat kell építeni. Nézzük meg, hogyan is tudjuk ezt elérni a marketing tölcsér segítségével: 

  • Ismerkedés (felismerés): Ebben a szakaszban az a lényeg, hogy megismertesd magad az emberekkel. A legjobb az, ha ezt ingyenes vagy nagyon olcsó termékek segítségével teszed, hiszen itt még nincs meg az a bizalom az érdeklődőkben, hogy sok pénzt költsenek nálad. Itt hasznos ötlet lehet például egy ingyenes e-book, ingyenes videós tartalom, ingyenes bevezető konzultáció, valamilyen állapotfelmérés. Itt a célod még nem a pénzszerzés, hanem az, hogy megismertesd magad a célközönségeddel. 

 

  • Mérlegelés (fontolóra vétel): Ugye itt már ismer téged az érdeklődő, és most az a cél, hogy több információt adj magadról, hasznos tartalommal lásd el a közönségedet, és állítsd őket magad mellé. Itt még mindig az ingyenes tartalmak vannak előtérben. Ilyen lehet egy hírlevél sorozat, rendszeres blog bejegyzések a weboldaladon, rendszeres posztolások a közösségi média felületeken, személyes email tájékoztatás és egyebek.

 

  • Döntés (vásárlási szándék): Itt már jól ismer téged az érdeklődő, remélhetőleg bízik is benned, így ezek az emberek már nyitottak a vásárlásra. Itt már fizetős termékeket tudsz ajánlani konkrétan az embereknek. Ez már bármi lehet a szakterületednek megfelelően: konzultáció, konkrét termékek, könyv, tanfolyam…bármi. Ha igazán profi szeretnél lenni, akkor itt is meg tudsz különböztetni különféle árkategóriában termékeket. Legyen olcsóbb terméked a nagyobb tömegek számára – amit mindenki meg tud engedni magának. Aztán legyen drágább, prémium terméked, amelyek igazi pénzt hoznak majd neked. 

 

  • Cselekvés (vásárlás): Dolgozd ki azt, hogy konkrétan hogyan tudnak vásárolni tőled az emberek: webáruházban, telefonon, fizikai boltban, megrendelő űrlapon a weboldaladon. Itt az embereket konkrétan szólítsd fel, hogy hová menjenek, és mit csináljanak. 

 

Próbáld ezt ki, és tedd valóban hatékonnyá a termékpalettádat!

Ha segítségre van szükséged ebben, nézd meg az ajánlatunkat itt.

Ne feledd: minden hétfőn jön az új blogbejegyzés. 

Ezeket olvastad már?

  • Minden cikk
  • Black Friday
  • Blogolás
  • Facebook
  • Google algoritmus
  • Keresőoptimalizálás
  • LinkedIn
  • Marketing
  • Online marketing
  • Stratégia
  • Uncategorized
  • Weboldal készítés
  • WordPress

Lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Duplázd meg a bevételed program

10 Pontos Marketing Ellenőrzőlista, amely segítségével jelentősen növelni tudod a bevételed. 

© 2023 Minden jog fenntartva. TT Marketing Stúdió I Adatkezelési Szabályzat